Thursday, April 13, 2006

Aku mula nak menulis

Aku ni orang biasa je,setakat ni aku tengok takde laki kaki aku bertambah jadi 3.hehehe...lawak bodoh dah.Aku ni suka sangat baca blog orang lain,terutama blog kawan2 aku.kadang2 aku bagi komen panjang2 sampai diorang mintak aku wat blog sendiri.jadi ni la aku nak mencuba menulis ni.
Aku tak tau aku ni cenderung ke arah mana,tapi wat masa sekarang ni aku cenderung untuk menulis mengenai bolasepak dan politik tanah air kita,ye lah,memandangkan Piala Dunia 2006 dan perlawanan akhir Champions League makin dekat ni,jadi semakin hangat la isu bola ni,tambahan pula dalam EPL tu Man U macam bleh kejar Chelsea,jadi persaingan sangat sengit.Politik tanah air plak sekarang dok heboh psl pembatalan Gerbang Selatan @ Indah.
Aku berasa agak tertarik ngan isu2 ini.aku dah blank ni,nanti aku sambung balik

0 Comments:

Post a Comment

<< Home